2c klasės mokinių – tėvų diskusijų forumas ,,Taip STEAM! Kodėl STEAM? Kaip STEAM?“
- Paskelbta: 2024-05-30
- Kategorija: Renginiai
Baigiantis mokslo metams, 2c klasės mokiniai kartu su mokytojomis A.Jatužiene ir R. Rageliene sukvietė tėvelius į diskusijų forumą - ,,Taip“ STEAM ugdymo veiklai.
Mokytoja A. Jatužienė pristatė tėvams STEAM edukacinių patiriminių veiklų organizavimo modelius formuojant teigiamą klasės mikroklimatą, vykdant neformalų ugdymą bei mokymo ir mokymosi veiklas integruojant į projektines veiklas.
Viena mokinių grupė aiškino, kaip padeda STEAM tiriamoji veikla, kai vaikams sunku sutvardyti pyktį ar kitas stiprias emocijas. Tyrimo idėja – ištirti savo emocijas. Tikslas – pažinti savo jausmus ir išmokti juos vertinti. Patys vaikai analizavo atlikto klasės mokinių psichologinio spalvų testo diagramą ir padarė išvadą, kad jausmai nėra nei geri, nei blogi. Jie suteikia mūsų gyvenimui daug spalvų, todėl būtina per kūrybines užduotis ir žaidybines situacijas skatinti įvardyti savo emocijas, apie jas kalbėti.
Kita mokinių grupė iškėlė problemą apie atliekų žalą žmogui ir gamtai. Neformalių užsiėmimų metu jie kūrė idėjas kaip kovoti su šia problema ir programavo robotus savo idėjų realizavimui. Išvada – reikia pradėti veikti nuo savęs.
Trečia grupė diskutavo apie STEAM veiklą ,,Ar viską žinai apie drugelius?“. Vaikams buvo linksma, kad tėveliai klydo atsakinėdami į jų užduotus klausimus. Jie pajuto pasitikėjimą savimi ir linksmai dalinosi atliktais tyrinėjimais bei atradimais.
Mokytojos R. Ragelienės vadovaujami mokiniai atliko ritminę šokio improvizaciją ,,Į turgų“ , kur žaismingai pristatė kai kuriuos lietuvių smulkiosios tautosakos žanrus: palyginimus, erzinimus, patarles, garsų pamėgdžiojimus, kuriuos tyrinėjo lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo pamokose.
Sakome ,,Taip“ Steam veiklai , nes ji vertinga patiems mokiniams. Tokiu būdu kreipiamas dėmesys į realaus pasaulio problemas, mokiniai mokosi kritinio mąstymo per patirtis. Jie įtraukiami į kritinio mąstymo veiklas ir produktyvų komandinį darbą, tobulėja ir įgyja naujų žinių dalindamiesi atliktais patyrimais bei įspūdžiais su kitais. Jie džiaugiasi, mokosi improvizuoti, ugdo pasitikėjimą savo jėgomis.
-
- Paskelbta: 2024-05-20
- Kategorija: Renginiai
Vaikų ir jaunimo meno projektas „Tautos išmintis – mūsų ateitis startavo gegužės... -
- Paskelbta: 2024-05-15
- Kategorija: Renginiai
2c klasės mokinių patyriminė STEAM veikla Gamtos mokykloje -
- Paskelbta: 2024-05-14
- Kategorija: Renginiai
Saulėtą, bet nelabai šiltą šeštadienio popietę į M. Karkos pagrindinę mokyklą ri... -
- Paskelbta: 2024-04-30
- Kategorija: Renginiai
Gražios bendrystės pavyzdys įvyko balandžio 25 d. M. Karkos pagrindinėje mokyklo... -
- Paskelbta: 2024-04-25
- Kategorija: Renginiai
-
- Paskelbta: 2024-04-19
- Kategorija: Renginiai
Judėjimas, aktyvi fizinė veikla, visavertė mityba, darbo ir poilsio režimas- lab... -
- Paskelbta: 2024-02-19
- Kategorija: Renginiai
Trumpas pasakojimas apie patyrimines veiklas Vasario 16-ajai paminėti.