PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis mokykloje dirba
Išsilavinimas:
- Šiaulių universitetas, Socialinio darbo kvalifikacinis laipsnis ir socialinio pedagogo profesinė kvalifikacija, bakalauras.
- Mykolo Romerio universitetas, Socialinio darbo magistro laipsnis.
- Nuo 2017 m. rugsėjo mėn. dirbu Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinėje mokykloje.
III aukštas, kab. Nr. 56
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 15.30 |
11.30 – 12.00 |
Antradienis |
8.00 – 15.30 | 11.30 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 15.30 | 11.30 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 15.30 | 11.30 – 12.00 |
Penktadienis | 8.00 – 15.30 | 11.30 – 12.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 655 12983
- Darbo pradžia 2015-09-23 ( dirbu 8 metus) Edukologijos profesinio bakalauro laipsnis ir socialinio pedagogo profesinė kvalifikacija.
- 2023 m. gegužės 26 d. baigiau pasirengimo pastebėti savižudybės pavojus mokymus safe TALK (Panevėžyje labai nedaug baigusių šią programą ir galinčių dirbti su šia programa ).
II aukštas, kab. Nr. 31, vadovauja 7b klasei
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 11.30 val. |
11.30 – 12.00 |
Antradienis |
8.00 – 12.30 val. | 11.30 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 12.30 val. | 11.30 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 12.30 val. | 11.30 – 12.00 |
Penktadienis | 10.00 – 12.30 val. | 11.30 – 12.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 655 12482
Pagalbos teikimo uždaviniai
- Padėti mokiniams adaptuotis mokykloje.
- Ugdyti mokinių gyvenimo įgūdžius bendradarbiaujant su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginiais darbuotojais, socialiniais darbuotojais ir socialiniais partneriais, siekiančiais užtikrinti mokinio saugumą ir teisę į mokslą.
- Tarpininkauti ir padėti šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai negali dalyvauti privalomame švietime, lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.
- Padėti sugrįžti į mokyklą jos nelankančius ir (arba) ugdymo(si) procese nedalyvaujančius mokinius, bendradarbiaujant su tėvais (globėjais, rūpintojais) ir atsakingomis institucijomis.
Pagalbos teikimo būdai
- Konsultavimas – vykdomas siekiant padėti spręsti vaikams ir mokiniams kylančias socialines pedagogines problemas, taikant įvairias konsultavimo formas ir būdus.
- Tiriamoji veikla – vykdoma siekiant išsiaiškinti ir įvertinti aplinkos poveikį vaikui ir mokiniui, ugdymosi ir mokymosi sunkumus, siekiant užtikrinti veiksmingas pagalbos strategijas.
- Prevencinė veikla – vykdoma siekiant užtikrinti vaikui ir mokiniui saugią ugdymosi aplinką bei asmeninių, socialinių ir kitų bendrųjų kompetencijų ugdymąsi, taikant tikslingas priemones ir būdus.
- Tarpininkavimas – vykdomas siekiant padėti rasti tinkamiausius problemos sprendimo būdus, įgyvendinant vaiko teises ir teisėtus interesus.
- Pagalbos tinklo kūrimas – vykdomas siekiant užtikrinti kompleksiškai teikiamos pagalbos vaikui ir mokiniui teikimą.
Socialinio pedagogo funkcijos, paslaugos
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas.
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais.
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas.
- Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese, specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.