Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinė mokykla

13-OJI PAMOKA MOKINIO PADĖJĖJAMS: „MOKINIO PADĖJĖJO FUNKCIJOS IR VEIKLOS ĮVEIKIANT MOKINIO AGRESIJĄ“

  • Paskelbė : Ilona Daujotaitienė
  • Paskelbta: 2025-11-12
  • Kategorija: Pranešimai

13-OJI PAMOKA MOKINIO PADĖJĖJAMS: „MOKINIO PADĖJĖJO FUNKCIJOS IR VEIKLOS ĮVEIKIANT MOKINIO AGRESIJĄ“

Šiandien specialiosios pedagogės Kristina Mikštienė ir Milda Medeckienė vedė prasmingą, jautrią ir kupiną patirčių pamoką, skirtą mokinio padėjėjams.

Susitikimo metu kalbėta apie tai, kaip suprasti vaiko elgesį, išlaikyti ramybę ir kurti saugią mokymosi aplinką. Vyko gyvos diskusijos ir refleksijos, analizuotos realios situacijos, aptartos praktinės strategijos, kaip reaguoti į vaiko agresiją be bausmių ir moralizavimo.

Pedagogės priminė, kad agresija – ne priešas, o pagalbos šauksmas. Dažnai tai ženklas, jog vaikui kažkas per sunku, trūksta įrankių išreikšti savo jausmus kitaip.

Dalyviai nagrinėjo „Agresijos ledkalnio“ modelį, siekdami geriau suprasti vaiko agresyvaus elgesio priežastis – kokie jausmai, baimės ar vidiniai sunkumai jį lydi.

13 – osios pamokos metu mokinio padėjėjai tobulino komunikavimo ir socialines kompetencijas, stiprino supratimą apie vaiko emocinį pasaulį bei savo vaidmens svarbą jame.

Specialiosios pedagogės Milda Medeckienė

ir Kristina Mikštienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas