Pedagoginę praktiką atliekančios Ingridos Devindonienės ugdymo projekto „Knygų klubas „Knygų ir filmų meniu“ eigos ir rezultatų pristatymas

Pedagoginę praktiką atliekančios Ingridos Devindonienės ugdymo projekto „Knygų klubas „Knygų ir filmų meniu“ eigos ir rezultatų pristatymas

 

Mūsų mokykloje pedagoginę praktiką atliekanti Ingrida Devindonienė pakvietė 7d ir 8e klasių mokinius į knygų klubo „Knygų ir filmų meniu“ susitikimus. Mokiniai klasėje žiūrėjo grožinės literatūros klasikos kūrinių „Mažasis princas“ ir „Riešutų duona“ režisieriaus Arūno Žebriūno ekranizacijas, analizavo savarankiškai perskaitytos knygos ir filmo panašumus bei skirtumus.

Kai kurie 7d klasės mokiniai, dalyvaudami Ingridos D. parengtoje viktorinoje, nustebo sužinoję, kad Antuano de Sent Egziuperi alegorinė pasaka „Mažasis princas“ – populiariausia knyga po Biblijos, kad ji išversta į daugiau kaip pusę tūkstančio kalbų bei tarmių. Mokiniai entuziastingai pabandė perskaityti šiemet žemaičių tarme išleistos knygos ištrauką. Jiems puikiai sekėsi! Ingrida juokavo, kad mokiniai tikriausiai turi žemaitiškų „šaknų“. Diskutuodami mokiniai kūriniuose atpažino perteikiamas žmogiškąsias vertybes: nuoširdumą, žmogaus ryšio su kitu žmogumi svarbą. Būsima pedagogė paragino mažojo princo atskleistą išmintį atrasti kituose asmenyse, o taip pat paieškoti mūsų mokyklos erdvėse, nes ne visi atkreipė dėmesį, kad ji užrašyta ant vienos sienos.

8e klasės mokiniai „gliaudė“ nelengvą riešutą – analizavo knygos ir filmo „Riešutų duona“ perkeltines prasmes. Pirmiausia mokiniai išsiaiškino grožinės literatūros ir filmo žanrą, vėliau susipažino su apysakos ir pirmosios lietuviškos tragikomedijos išleidimo aplinkybėmis. Galiausiai mokiniai nuosekliai atpasakojo filmo epizodus bei dalyvavo diskusijoje. Būsimoji pedagogė Ingrida pasidžiaugė mokinių gebėjimais, paragino nenustoti skaityti ir aktyviai reikšti argumentuotą nuomonę per pamokas.

Minėtų kūrinių turinio ir jų ekranizacijų lyginimas, tokio pobūdžio aptarimas ir analizė stiprino mokinių skaitymo, teksto suvokimo įgūdžius, lavino gebėjimą tinkamai dalyvauti diskusijoje, išklausyti ir gerbti kitų nuomonę ir reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu taisyklinga lietuvių kalba. 

Džiaugiamės būsimos  pedagogės Ingridos Devindonienės veiklomis mokykloje  ir tikimės, kad nuo šių metų rugsėjo mėnesio ji pradės darbą mūsų mokykloje kaip lietuvių kalbos ir literatūros bei ispanų kalbos mokytoja.

 

Sigutė Kvetkienė, studentės I. D. praktikos vadovė

Autorius:
Sigutė Kvetkienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja, studentės I. D. praktikos vadovė

Nuotraukos:
Sigutė Kvetkienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas