Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Inga Kanišauskė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
2. |
Audronė Tumulienė | Bibliotekininkė |
Sekretorė |
3. |
Tomas Taučius | Menų, kūno kultūros, technologijų, ir socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
4. | Vitalija Masilionytė | Tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
5. | Justė Plesnevičienė | Specialistų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
6. | Dalia Meškonytė | Kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
7. | Milda Medeckienė | Pradinių klasių mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
8. | Svajūnė Vaičiūnė | Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
Metodinės tarybos sudarymo ir veiklos principai:
- Metodinė taryba sudaroma iš mokytojų ir specialistų, turinčių ne žemesnę kaip vyresniojo mokytojo kvalifikacinę kategoriją.
- Metodinei tarybai vadovauja iš tarybos narių atviru balsavimu balsų dauguma išrinktas pirmininkas. Rinkimai teisėti, jeigu juose dalyvauja 2/3 tarybos narių.
- Metodinė taryba kartu su mokyklos direktore, jos pavaduotojomis ugdymui nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus mokykloje, inicijuoja pedagogikos naujovių diegimą.
- Metodinės tarybos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
- Metodinė taryba kiekvienais metais rengia veiklos planą.
- Metodinės tarybos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja 2/3 tarybos narių. Nutarimai priimami balsų dauguma.
Metodinės tarybos funkcijos:
- Organizuoja ir koordinuoja mokytojų veiklą, siekdama ugdymo dermės, tęstinumo ir kokybės užtikrinimo;
- Skatina mokytojų kūrybiškumą ir atsakingumą;
- Aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus;
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą;
- Inicijuoja bendradarbiavimą su švietimo pagalbos įstaigomis ;
- Kartu su mokyklos direktoriumi, jo pavaduotojais ugdymui analizuoja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo inovacijų diegimą;
- Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą, teikia siūlymų dalykų mokytojų metodinėms grupėms, administracijai.
Metodinės tarybos priimti sprendimai yra atitinkamos mokytojų grupės susitarimas. Sprendimas tampa privalomas daliai mokytojų ar visiems bendruomenės nariams, kai jį įsakymu patvirtina mokyklos direktorius.